Overlijdensadvertentie Overleden: Ton van den Heuvel (28-11-2013)

Internet Algemeen 27-11-2013

Overleden

Ton van den Heuvel

28-11-2013
Dordrecht

Ton van den Heuvel is overleden

DORDRECHT - De leden en het bestuur van de Amateur Tuinders Vereniging Dordrecht zijn verbijsterd over het plotseling overlijden Ton van den Heuvel op donderdagmiddag 28 november.

Ton was al tijdens zijn werkende periode de stuwende kracht binnen de vereniging voor alles wat te maken had met techniek, onderhoud, compostverwerking en nog heel veel meer.

Liefde
Nadat Ton gestopt was met werken, werd hij Hoofd van de Technische Dienst en stopte hij nog meer tijd in het uitvoeren van taken voor de vereniging. “Liefde voor de club” noemde hij dat. Altijd aanspreekbaar voor andere leden. Vaak zelfs zonder vragen stond Ton al klaar om dingen voor elkaar te krijgen. Met passie, zonder veel woorden, zonder bouwtekeningen en liefst zonder vergaderen. Het was voor Ton vanzelfsprekend om goede dingen voor de vereniging te doen.

Steunen
Als leden en bestuur van de Tuinders Vereniging gaan de eerste gedachten en gevoelens van gedeeld verdriet uit naar zijn vrouw Nel en de rest van de familie. “Wij zullen hen steunen in de komende moeilijke periode. Als vereniging gaan wij een lid van Verdienste missen, die een groot verlies aan kennis, kunde en daadkracht achterlaat”, laat het bestuur weten.
“Bij ons zal Ton altijd herinnerd blijven door zijn liefde voor onze vereniging en zijn tomeloze energie om zaken voor elkaar te brengen. Nog niet zo lang geleden is een van de paden op ons park omgedoopt tot het Ton van den Heuvelpad. Hiermee zal Ton blijvend worden herinnerd binnen onze vereniging. Ton zou niet willen dat wij er bij stil blijven staan. Wij gaan met hem in gedachten over zijn pad verder”, aldus het bestuur van ATV Dordrecht.
Aanvraag Express Scan

De achternaam 'van den Heuvel' kwam in 2007 in Nederland 19.899 keer voor.
In 1947 kwam de achternaam 'van den Heuvel' 12.793 keer voor. (Bron: Meertens Instituut, zie: www.cbgfamilienamen.nl)
Op www.online-begraafplaatsen.nl komt de naam 'van den Heuvel' 3.257 keer voor.
Op www.online-familieberichten.nl komt de naam 'van den Heuvel' 5.766 keer voor.